Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Τα Εκπαιδευτήρια Δούκα συμμετέχουν στο Erasmus+ έργο ‘FemSTEAM Mysteries: A Role-Model Game-Based Approach to Gender Equality in STEAM’ διάρκειας 24 μηνών. Το έργο ‘FemSTEAM’ έχει ως στόχους να δημιουργήσει καινοτόμα εργαλεία για τη STEAM μάθηση βασισμένη στο παιχνίδι ρόλων και να καταπολεμήσει τα στερεότυπα και τη διάκριση φύλων στην εκπαίδευση STEAM και στα επαγγέλματα που βασίζονται σε αυτή. Η συνεργατική δημιουργία εργαλείων από τους εταίρους που προέρχονται από διαφορετικούς τομείς, ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης, ΜΚΟ για εκπαίδευση βασισμένη στο παιχνίδι, ερευνητικό εργαστήριο που ασχολείται με το σχεδιασμό παιχνιδιών καθώς και σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, θα διασφαλίσει την ποιότητα των παραδοτέων.
Το έργο βασίζεται στις αξίες της ισότητας μεταξύ των φύλων και στη μη διάκριση μεταξύ ανδρών και γυναικών στους τομείς της Επιστήμης, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής, των Τεχνών και των Μαθηματικών (STEAM), τη δημιουργικότητα και την καινοτομία στην επιχειρηματικότητα. Στόχος του FemSTEAM Mysteries είναι να δημιουργήσει μια νέα κουλτούρα και συμπεριφορά στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, μέσω της υιοθέτησης μιας καινοτόμου προσέγγισης, που ενσωματώνει το STEM με τις τέχνες και συνδυάζει τις μεθοδολογίες βασισμένες σε πρότυπα καθώς και αυτές που βασίζονται στο παιχνίδι δημιουργώντας ένα ψηφιακό παιχνίδι μυστηρίου εξιστόρησης (δωμάτιο απόδρασης) που απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 12-15.
Το FemSTEAM Mysteries σχεδιάστηκε για να αντιμετωπίσει την τάση προς μια ανισότητα μεταξύ των φύλων στο STEAM τονίζοντας το σημαντικό ρόλο των γυναικών στο STEAM στις κοινότητες των μαθητών και των εκπαιδευτικών, καταπολεμώντας τα στερεότυπα στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα πρότυπα στα νέα κορίτσια που θα τους βοηθήσουν να ακολουθήσουν μαθήματα STEAM καθώς και τα αγόρια για να ενθαρρύνουν τις συμμαθήτριές τους και μελλοντικές συναδέλφους τους.