Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Οι Καθηγήτριες – Φιλόλογοι του Γυμνασίου μας, Ανδριάνα Κορασίδη και Εύα Νικολαΐδου συμμετείχαν ως εισηγήτριες στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο με τίτλο ”Το εκπαιδευτικό παιχνίδι στην τυπική και μη τυπική μάθηση”, που συνδιοργανώθηκε από το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ, το Εργαστήριο Ψυχοπαιδαγωγικών Ερευνών στην Προσχολική Αγωγή, Laboratory for Research on Early Childhood Psychopedagogy του Τμήματος Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, το Greek Cultural Institute και το Μητροπολιτικό Κολλέγιο.
Η εισήγησή τους, με θέμα: ”Σχεδιάζοντας και υλοποιώντας το δικό μου γλωσσικό παιχνίδι : Ο σχεδιασμός ψηφιακών γλωσσικών παιχνιδιών ως μοχλός ανάπτυξης επικοινωνιακών και γλωσσικών δεξιοτήτων σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης” πραγματοποιήθηκε με τη μορφή της σύγχρονης εξ αποστάσεως ανακοίνωσης.
Το συγκεκριμένο πόνημα προέρχεται από τη συνεργασία των δύο εκπαιδευτικών μας, στο πλαίσιο των Ομίλων Γυμνασίου με τίτλο “Παίζοντας με τις λέξεις”. Η πρωτοτυπία του έγκειται στο γεγονός ότι τεράστια παιδαγωγική αξία έχει η ανάθεση σχεδιασμού και υλοποίηση ενός τέτοιου παιχνιδιού από τους ίδιους τους μαθητές. Επελέγησαν, λοιπόν, οι μαθητές Αντώνης Μισθός, Μιχάλης Δάλλας και Διονύσης Μπράτης, ώστε να δημιουργήσουν ένα δικό τους παιχνίδι, στη λογική ενός γλωσσικού Trivial Pursuit. Τη μουσική επιμέλεια ανέλαβαν οι μαθητές Αργυρόπουλος Αλέξανδρος και Τσουκαντάς Κωνσταντίνος, που συνέθεσαν πρωτότυπη μελωδία για τον σκοπό αυτό.
Την εισήγηση παρακολουθούσαν περισσότερα από 150 άτομα, μέλη της εκπαιδευτικής και πανεπιστημιακής κοινότητας, με πολύ θετικές αντιδράσεις!
10 Ιουλίου 2024
Αποτελέσματα Εξετάσεων Ξένων Γλωσσών
12 Ιουνίου 2024