Η Ομάδα Γενικής Γυμναστικής του Αθλητικού μας Συλλόγου, με μία ονειρεμένη παρουσίαση, γοήτευσε το κατάμεστο Ολυμπιακό Κέντρο Πυγμαχίας Περιστερίου και κατέκτησε, και πάλι, Χρυσό Μετάλλιο στην υψηλότερη κατηγορία “Ολύμπια”, στο Cosmogym Contest -Festival! Συγχαρητήρια στα κορίτσια μας & στις εξαιρετικές: Μαρία Παπανικήτα (Γενική Αρχηγός), Φωτεινή Πανώργιου , Βέρα Βαλλιανάτου & Κωνσταντίνα Μπάδρα (Προπονήτριες)!
26 Μαΐου 2026
Μετατρέποντας τη μάθηση σε προσωπική εμπειρία
22 Μαΐου 2026
Σπουδαία D·ιάκριση στο Τέννις για τον Σταύρο Φιλοξενίδη
21 Μαΐου 2026