
Με βιωματικές στοχευμένες δράσεις προσαρμοσμένες σε κάθε ηλικία, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ καλλιεργεί στα παιδιά, από το Νηπιαγωγείο μέχρι το Λύκειο και το ΙΒ, κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες για να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα με ενσυναίσθηση και χαρακτηριστικά υπεύθυνου πολίτη.
Στόχος του Προγράμματος είναι να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά σε έξι βασικά θέματα:
- Οικολογία και Περιβάλλον
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
- Ανθρώπινα Δικαιώματα
- Εθελοντισμός και Κοινωνική Προσφορά
- Πολιτισμός
- Κοινωνική και Συναισθηματική Ανάπτυξη
Σε αυτό το πλαίσιο, μπορείτε να βρείτε, στη συνέχεια, τις σημαντικότερες δράσεις που πραγματοποιήθηκαν, ανά άξονα, κατά τη σχολική χρονιά 2022-2023, στο Σχολείο μας:
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Green Days by Open Farm| Εκπαιδευτικό Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα
Πραγματοποιήθηκαν θεματικά εργαστήρια στον κήπο του σχολείου μας. Οι μαθητές δημιούργησαν τον δικό μας βιολογικό λαχανόκηπο, παρατηρώντας το περιβάλλον και τον μικρόκοσμο του κήπου. Όταν τα λαχανικά μας ήταν έτοιμα, τα συλλέξαμε κι αφού τα περιποιηθήκαμε, έπειτα τα γευτήκαμε.
Ξενάγηση στο Κέντρο Διάσωσης και Υιοθέτηση Τραυματισμένης Χελώνας
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Προστασίας της Χελώνας, πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο Κέντρο Προστασίας θαλάσσιας χελώνας, “Αρχέλων”. Εκεί, είχαμε την χαρά να υιοθετήσουμε μια τραυματισμένη χελώνα, που με την δικά μας βοήθεια γρήγορα θα επιστρέψει στο φυσικό της περιβάλλον.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ
Δενδροφύτευση
Μαθητές της Γ’ & Δ’ Τάξης του Δημοτικού, συμμετείχαν στη δεντροφύτευση με θετική διάθεση και ενσυναίσθηση, σε συνεργασία με το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Βούλας και την περιβαλλοντική οργάνωση We4All, για να τιμήσουν τη Διεθνή Ημέρα Αναπηρίας. Μια ακόμα περιβαλλοντική δράση για το δημοτικό σχολείο!
ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Μικροί Επιθεωρητές Ενέργειας
Ομάδα μαθητών του Γυμνασίου μας συμμετέχουν στη δράση «Μικροί Επιθεωρητές Ενέργειας» και μετρούν την ενεργειακή κατανάλωση του Σχολείου. Συγκεκριμένα, οι μαθητές επιθεωρούν το σχολικό κτίριο και προτείνουν τρόπους αειφορικής λειτουργίας του. Συνομιλούν με τον Υπεύθυνο Επιχειρησιακής λειτουργίας, προβαίνουν σε συγκεκριμένες προτάσεις και το Σχολείο δεσμεύεται να υλοποιήσει κάποιες από αυτές. Επιπλέον, οι μαθητές μας επισκέπτονται τον Υπουργό ενέργειας, συνομιλούν μαζί του και καταθέτουν τις σκέψεις τους.
Αποστολή…Φάρμακα
Οι μαθητές του Γυμνασίου διοργανώνουν φιλανθρωπικές δράσεις για να βοηθήσουν τους συνανθρώπους τους αλλά και να δώσουν «ένα χέρι» βοήθειας και στο περιβάλλον αφού συγκεντρώνουν φάρμακα που δεν χρησιμοποιούν και τα δωρίζουν στα κοινωνικά ιατρεία. Φτιάχνουν σχετικό ppt για να ευαισθητοποιήσουν την εκπαιδευτική κοινότητα.
ΛΥΚΕΙΟ
Μελέτη Μικροκλίματος – Εξοικονόμηση Ενέργειας
Οι μαθητές αντιλαμβάνονται την αναγκαιότητα της μελέτης του μικροκλίματος με σκοπό την εξοικονόμησης ενέργειας. Δημιουργούν εφαρμογή στον Η/Υ-mindcraft, που μοιράζονται με τους συμμαθητές τους μέσα στην τάξη, σε μια εργασία που θέτει ισχυρή υποψηφιότητα να παρουσιαστεί σε ανάλογο συνέδριο την επόμενη χρονιά!
Μια Πόλη από Ανακυκλώσιμα Υλικά
Οι μαθητές μελετώντας τη σημασία της ανακύκλωσης επιχειρούν με μακέτες να δημιουργήσουν πόλεις με ανακυκλώσιμα υλικά, εξηγώντας το ενεργειακό αποτύπωμά τους.
ΙΒ
Καθαρισμός Παραλίας με την Medasset
Σε συνεργασία με τη Medasset, οι μαθητές του Τμήματος ενημερώθηκαν για περιβαλλοντολογικά προβλήματα σε θαλάσσιους χώρους, όπως η ρύπανση, και για λύσεις που καταπολεμούν το πρόβλημα όπως η ανακύκλωση, ο καθαρισμός περιοχών και γενικότερα η περιβαλλοντολογική συνείδηση. Ενημερώθηκαν επίσης για το προστατευόμενο δάσος της παραλίας του Σχοινιά και καθάρισαν την παραλία διαχωρίζοντας τα είδη απορριμμάτων με βάση τις οδηγίες της εφαρμογής “Coast Watch” της Medasset που κατέβασαν στα κινητά τους.
Eat 4 Change – WWF
Το πρόγραμμα της WWF “Eat for Change” στοχεύει να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους η διατροφή μας συνδέεται με το περιβάλλον και την μόλυνσή του. Μαθητές του Τμήματος συνεργάστηκαν με τον φορέα παρακολουθώντας επιμορφωτικά σεμινάρια που αφορούν το πρόγραμμα και σχεδίασαν μία παρουσίαση, με σκοπό να ενημερώσουν συμμαθητές τους για τις δράσεις της οργάνωσης και για τη σχέση της κατανάλωσης φαγητού με το περιβάλλον.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Επαυξημένο βιωματικό παιχνίδι & Θεατρική Αγωγή για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Οι μαθητές/τριες μέσω του προγραμματισμού (Computational Thinking) και της ρομποτικής, μαθαίνουν με παιγνιώδη τρόπο (Learning Through Play), βασικούς κανόνες ασφάλειας του Διαδικτύου. Πάνω σε έναν κατάλληλα διαμορφωμένο “διαδικτυακό χάρτη – Internet Safety Game” τα παιδιά επιλέγουν τις σωστές εντολές και καθοδηγούν το ρομπότ, αποφεύγοντας τους “κινδύνους του Διαδικτύου”. Ταυτόχρονα η ομάδα Θεατρικού Παιχνιδιού του After School συμμετείχε στο διαγωνισμό του Fake News SaferInternet4Kids με το Video “Μια φορά και ένα… ψέμα, Τα παραμύθια του Διαδικτύου” όπου τα παιδιά, ως πρωταγωνιστές, σχολιάζουν χιουμοριστικά τους κινδύνους του διαδικτύου.
SID 2023 Εκπαιδευτήρια Δούκα – Νηπιαγωγείο.mp4 (sharepoint.com)
SID 2023 – Συμμετοχές Εκπαιδευτήρια Δούκα.pdf
ΔΗΜΟΤΙΚΟ
Ενημέρωση peer to peer από μαθητές σε μαθητές της Γ’ & Δ’ Δημοτικού
Στο σχολείo μας εφαρμόζουμε δομημένα την μεθoδολογία peer to peer της αλληλοδιδακτικής και ομότιμης μάθησης. Μεγαλύτεροι μαθητές του σχολείου μας εκπαιδεύονται και προετοιμάζουν κατάλληλο υλικό με σκοπό την ενημέρωση & ευαισθητοποίηση μικρότερων μαθητών του σχολείου μας σχετικά με την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο. Με αφορμή την «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου» μαθητές/τριες της Δ’ τάξης του Δημοτικού δημιουργούν ενημερωτικές αφίσες με θέμα τα Fake News, προετοιμάζονται κατάλληλα και αναλαμβάνουν να επικοινωνήσουν τις γνώσεις που απέκτησαν ενημερώνοντας μαθητές/τριες των Γ’ και Δ’ τάξεων του Δημοτικού.
Πολυάριθμα τα οφέλη της συμμετοχής των μαθητών μας σε αυτή τη δράση: Γνώσεις, Ψηφιακές Δεξιότητες, Κριτική Σκέψη, Συνεργατικότητα, Επικοινωνία, Δημιουργικότητα όπως επίσης και η διάθεση ανάληψης της σπουδαίας ευθύνης ως ψηφιακοί πολίτες (Digital Citizens) όχι μόνο να ενημερώσουν αλλά και να πείσουν τους μικρότερους μαθητές/τριες για την σπουδαιότητα της Ασφάλειας στο Διαδίκτυο.
Doukas-Public – SID 2023 Εκπαιδευτήρια Δούκα – Δημοτικό.pdf – All Documents (sharepoint.com)
Συμμετοχή στη Σχολική Δράση «Μίλα Τώρα» του Χαμόγελου του Παιδιού
Oι μαθητές/τριες των Ε’ και Στ’ τάξεων του Δημοτικού συμμετείχαν στη Σχολική Δράση Μίλα Τώρα της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης του οργανισμού το «Χαμόγελο του Παιδιού» με θέμα την Ενδοσχολική Βία και τον Εκφοβισμό. Συνεργάστηκαν και δημιούργησαν πρωτότυπες ψηφιακές αφίσες που είχαν ως βασικά θέματα το Netiquette και το CyberBullying. Οι μαθητές μας ως Ψηφιακοί Πολίτες (Digital Citizens) μαθαίνουν να συμπεριφέρονται με σεβασμό σε διαφορετικά ψηφιακά περιβάλλοντα και να προασπίζουν όχι μόνο τα δικά τους δικαιώματα, αλλά και των συνομιλητών τους (Βlock & Report).
Bullying | Μίλα Τώρα – Το Χαμόγελο του Παιδιού (milatora.gr)
Ομάδα Cybersecurity των Εκπαιδευτηρίων Δούκα
Η ομάδα Cybersecurity συμμετείχε στον 1ο Πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό Κυβερνοασφάλειας που διοργάνωσε το τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, σε συνεργασία με το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτων» και το Εργαστήριο Ασφάλειας Συστημάτων (SSL) με την υποστήριξη του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης το Μάρτιο του 2023 τερματίζοντας μέσα στην καλύτερη δεκάδα στο σύνολο των διαγωνιζομένων. Επιπλέον, ένας από τους μαθητές μας ο Μαργαρίτης Άγγελος από το ΙΒ πέτυχε την πρόκρισή του στην τελική φάση επιλογής των ατόμων που θα ενσωματωθούν στην εθνική ομάδα κυβερνοασφάλειας για το 2023. Παράλληλα, οι μαθητές της ομάδας μοιράστηκαν την εμπειρία τους από την εκπαίδευση και τη συμμετοχή στο διαγωνισμό με παρουσιάσεις που έκαναν στο μάθημα πληροφορικής σε όλα τα τμήματα της Α’ και Β’ Λυκείου.
Διαγωνισμός Ηθικό Hacking – ECSC – Greek Cyber Security Team
ΙΒ
ICTeammates initiative – ICTeammate advisory project
Όλοι συμφωνούν ότι οι ψηφιακές δεξιότητες και η Πληροφορική είναι απαραίτητα εφόδια για τους νέους του 21ου αιώνα. Συχνά όμως οι μαθητές «φοβούνται» ότι είναι δύσκολο να αποκτήσουν αυτές τις δεξιότητες και τις αντίστοιχες Πιστοποιήσεις. Οι μαθητές του ΙΒ Φίλιππος Ακύλας Καλούδης, Άγγελος μαργαρίτης, Μαργαρίτα Καβούκα και Ιωάννης Λαζόπουλος ανέπτυξαν μια λύση βασισμένη στη μεθοδολογία του peer to peer για να ισχύσουν και να κινητοποιήσουν τους μαθητές και φίλους τους να «ξεκλειδώσουν» τις ικανότητές του και να προχωρήσουν δυναμικά για την ανάπτυξη των ICT skills.
ΔΙΑΒΑΘΜΙΑΚΑ
Διαβαθμιακή Ενημερωτική Εκδήλωση – με θέμα “Cyber Security και Ethical Hacking”
Στο πλαίσιο του Προγράμματος Στάση Ζωής και ειδικότερα του άξονα “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο”, φιλοξενήσαμε, φέτος, στο Σχολείο μας, την κ. Σ. Τσιτσούλα, Υπεύθυνη Επικοινωνίας του European Cyber Security Challenge Hellenic Team (by ENISA), και τον κ. Χ. Ξενάκη, Αρχηγό της Ελληνικής Ομάδας Κυβερνοασφάλειας και Καθηγητή στο τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς.
H κ. Στέλλα Τσιτσούλα και o κ. Χρήστος Ξενάκης ενημέρωσαν τους μαθητές (Γ Γυμνασίου, Α Λυκείου και ΙΒ1) για τη θετική, ωφέλιμη και δημιουργική πλευρά του ψηφιακού κόσμου, την ηθική και υπεύθυνη χρήση του Διαδικτύου, το Ηθικό Hacking, αλλά και για θέματα ψηφιακής ασφάλειας, για επαγγελματικές προοπτικές και, τέλος, για το European Cyber Security Challenge που αποτελεί μία πρωτοβουλία του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Κυβερνοασφάλειας ENISA (European Union Agency for Cybersecurity), ενώ υποστηρίζεται ενεργά από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Διάκριση & Συμμετοχές στους Πανελλήνιους Μαθητικούς Διαγωνισμούς του SaferInternet4Kids – Παραπληροφόρηση «Αλήθεια ή ψέμα; Πιστεύεις ό,τι βλέπεις στο Διαδίκτυο;» & Πιάσε τη σημαία
Με 23 εργασίες & 72 μαθητές/τριες από όλες τις Βαθμίδες, το Σχολείο μας συμμετείχε στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό SaferInternet4Kids, SID 2023: Παραπληροφόρηση «Αλήθεια ή ψέμα; Πιστεύεις ό,τι βλέπεις στο Διαδίκτυο;», με το Λύκειο & το Τμήμα International Baccalaureate και τους μαθητές: Φίλιππο-Ακύλα Καλούδη, Κοσμά Μακρίδη, Μπηλίνα Κολώτου, Άγγελος Μαργαρίτη, Ρήγα Ζολώτα, Γεώργιο Κολιό, να κατακτούν την 1η Θέση Fake News Infographic SID 2023 στην κατηγορία τους. Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Σπόζιτου, Γιούλη Τζαφέρου.
Mαθητές και μαθήτριες όλων των βαθμίδων μας, από το Νηπιαγωγείο μέχρι το IB, δούλεψαν με υπευθυνότητα και συνεργάστηκαν άψογα με τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς τους, δημιουργώντας posters, τραγούδια, ερευνητικές εργασίες, διαδραστικές παρουσιάσεις, quiz, infographics, αναλαμβάνοντας ταυτόχρονα πιο ενεργητικό ρόλο. Να επικοινωνήσουν τις γνώσεις που απέκτησαν και να ενημερώσουν τους μαθητές μικρότερων τάξεων και βαθμίδων.
Προτεινόμενες εργασίες
Γυμνάσιο: Fake News Τρισδιάστατη Αφίσα (Κωδικός: 86705)
Γυμνάσιο: Τραγούδι Το Ψέμα (Κωδικός: 86768)
Προτεινόμενες εργασίες – τις έχουμε προτείνει σε άλλες δράσεις παραπάνω
Δημοτικό: Ψηφιακές Αφίσες – Spot Fake News, Use Your Critical Thinking (Κωδικός: 86776)
Νηπιαγωγείο: Μια φορά και ένα… ψέμα – Τα «παραμύθια» του Διαδικτύου (Κωδικός: 86781)
Λύκειο – IΒ: Fake News Infographic (Κωδικός: 86735)
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Το Δικαίωμα του Παιδιού στη Στέγη – Ζωγραφιές των παιδιών
Το Δικαίωμα του Παιδού στο Παιχνίδι -Ζωγραφιές και παιχνίδια
ΔΗΜΟΤΙΚΟ
Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού (Συνεργασία με Γυμνάσιο) – Μαθητές Γυμνασίου διαβάζουν στα παιδιά της Α’ Δημοτικού το βιβλίο «Το μαγικό μολύβι της Μαλάλα»
Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού και των Διακρίσεων – Οι μαθητές μιλούν για την διαφορετικότητα και την αποδοχή της
Δικαίωμα στην Ειρήνη – Οι μαθητές μιλούν, διαβάζουν και καλλιτεχνούν για την Ειρήνη
ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας -Ο απόφοιτος Θ. Δέδες και η ποδοσφαιρίστρια Ιωάννα Χαμαλίδιου συνομίλησαν με μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου για την θέση της γυναίκας στην κοινωνία
Γλωσσικός Σεξισμός – Ο γλωσσολόγος Κωνσταντίνος Κανάκης συνομίλησε με μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου για τον γλωσσικό σεξισμό, στο πλαίσιο της “Διεθνούς Ημέρας για την Εξάλειψη της Βίας κατά των γυναικών”
D-NEWS: Δικαίωμα του Αναγνώστη -Κείμενο με μέθοδο Braille – Οι μαθητές ανέδειξαν το δικαίωμα τυφλών να έχουν πρόσβαση στην ανάγνωση και έγραψαν κείμενο με τη μέθοδο Braiile
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
EDUCATION WITHOUT BORDERS
ΔΗΜΟΣ Δρόπολης & Πωγωνίου/ Ελληνικά Μειoνοτικά Σχολεία της Νοτίου Αλβανίας
Οι εκπαιδευτικοί και το διοικητικό προσωπικό των Εκπαιδευτηρίων Δούκα, οι μαθητικές κοινότητες όλων των βαθμίδων και οι αγαπητοί γονείς τους, αγάπη ανταποκρίθηκαν για 2η συνεχή χρονιά στο κάλεσμα της Γενικής Διεύθυνσης των Εκπαιδευτηρίων για πράξεις και δράσεις που ξεπερνούν τα σύνορα και δημιουργούν φιλικούς, κοινωνικούς, ιστορικούς και πολιτιστικούς δεσμούς μέσω του εθελοντισμού και της συνέργειας εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων με σχολεία και κοινότητες διαφορετικών χωρών. Φέτος, στο πλαίσιο του προγράμματος «Education without Borders» είχαμε τη χαρά να συν-πράξουμε D-ημιουργικά και ουσιαστικά με τα Διεθνώς Αναγνωρισμένα Ελληνικά Μειονοτικά Σχολεία της Νοτίου Αλβανίας του δήμου Δρόπολης & Πωγωνίου και να μοιραστούμε πολλές συγκινήσεις. Συγκεκριμένα υλοποιήσαμε τη φετινή σχολική χρονιά τις παρακάτω δράσεις:
- Δωρεά σχολικού λεωφορείου για τις ανάγκες μετακίνησης του μαθητικού πληθυσμού.
- Αποστολή εξοπλισμού για τις σχολικές αίθουσες.
- Αποστολή υλικού για τους μαθητές (τσάντες, κασετίνες).
- Συνεργασία καθηγητών του Γυμνασίου μας με διδάσκοντες του Ελληνικού Μεινοτικού Σχολείου Δερβιτσάνης και επιμόρφωση αυτών με θέμα: «Διδασκαλία Αρχαίων Ελληνικών».
- Συγκέντρωση ελληνικών λογοτεχνικών βιβλίων για τη δημιουργία Σχολικής Δανειστικής Βιβλιοθήκης, αλλά και Δημοτικής Δανειστικής Βιβλιοθήκης για τους εφήβους και ενήλικες Έλληνες της κοινότητας.
ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ. ΤO D-ΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΑΠΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ
Συναντηθήκαμε, συνεργαστήκαμε, βιώσαμε, νιώσαμε! Πλήθος δράσεων και συνεργασιών και τη φετινή χρονιά σε συνεργασία με Ειδικά Σχολεία όλων των βαθμίδων, Κέντρα Ειδικών Ατόμων και επίσημους φορείς που υπερασπίζονται τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία στην ισότομη συμμετοχή στην εκπαίδευση και την κοινωνία. Δράσεις και συν-πράξεις που καλλιεργούν την κουλτούρα της συμπερίληψης και καταπολεμούν τα στερεότυπα, τις διακρίσεις και τον ρατσισμό. Πράξεις που θέτουν γερά θεμέλια για μια κοινωνίας ειρήνης και δικαιοσύνης.
Μαθητές/τριες του Λυκείου ενεπλάκησαν σε βιωματικές δράσεις με τους μαθητές του Ειδικού Γυμνασίου-Λυκείου Ιλίου, καθώς και τους σπουδαστές του Κέντρου Ειδικών Ατόμων «ΧΑΡΑ». Οι μαθητές/τριες του Γυμνασίου μας εργάστηκαν σε ομάδες συμπερίληψης με τους μαθητές και τις μαθήτριες του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου Κορωπίου για τις ανάγκες του bazaar του σχολείου τους. Οι μαθητές των Α’, Δ’, Ε’ και Στ’ τάξεων του Δημοτικού μας έζησαν μοναδικές στιγμές φυτεύοντας, παίζοντας και δημιουργώντας σε μεικτές ομάδες με τους μαθητές και τις μαθήτριες του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Βούλας-ΠΙΚΠΑ και του 1ο Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αθηνών. Και τα νηπιάκια μας… υποδέχτηκαν στον υπέροχο κήπο του σχολείου μας τα Γενναία Παιδιά ΕΛΕΠΑΠ για να αθληθούν και να ζωγραφίσουν μαζί!
Επιστέγασμα της καταπληκτικής αυτής πορείας αποτέλεσε η συνδιοργάνωση με τα Special Olympics Hellas για 11η συνεχή χρονιά του Προγράμματος Εξάσκησης Κινητικών Δεξιοτήτων (ΜΑΤΡ –